ورود به حساب کاربری ورود
0 0 ریال

انباری با قفسه

انباری با قفسه
انباری با قفسه
قیمت واحد: 80،000،000 ریال
درصد تخفیف معادل تعداد خرید می باشد (تا سقف 10 درصد)
اضافه به سبد خرید
قیمت واحد با تخفیف: 79،200،000 ریال (1 درصد تخفیف)
قیمت کل با احتساب تخفیف و 9% ارزش افزوده :
86،328،000 ریال
اشتراک گذاری

در گذشته نه چندان دور اکثر ساختمان ها دارای زیرزمین بودند که مالکان به راحتی وسایل غیر ضروری را در آن نگهداری می کردند. اما با افزایش جمعیت و توسعه زندگی شهری، متراژ خانه ها کاهش یافت و معماران برای نگهداری وسایل کم استفاده، محلی به نام انباری در نظر گرفتند. با این وجود امروزه کم نیستند آپارتمان هایی که فاقد این فضای، کوچک اما ضروری هستند و یا انباری به قدری کوچک است که جوابگو نیست.

ساخت یک انباری جدید هم همیشه امکان پذیر نیست، زیرا فضاهای مناسب این کار عبارتند از حیاط، پارکینگ و یا پشت بام که همگی جزو مشاعات بوده و هر نوع دخل و تصرف در آنها نیازمند رضایت تمام مالکان می باشد. علاوه بر این، دریافت مجوز ساخت از شهرداری از الزامات ساخت انباری می باشد، زیرا هر گونه ساخت‌ و ساز و ایجاد مستحدثات بدون اجازه و پروانه شهرداری محل، مستوجب ارجاع به کمیسیون ماده 100 شهرداری و صدور حکم جریمه می باشد و بعضاً تخریب را به دنبال دارد.

لذا ساخت انباری های رایج ، علاوه بر هزینه مصالح و دستمزد کارگر و بنا، مستلزم پرداخت هزینه های اضافی به شهرداری و گاهاً معترضان می باشد.

از طرفی طبق آمار، حدود 37 درصد خانوارهای ایرانی مستاجر هستند و با این اوصاف ساخت یک انباری پیش ساخته با مصالحی که در عرف جزو بنا به حساب نیاید و در صورت نیاز قابلیت جابجایی داشته باشد بهترین راه حل می باشد. اما سوال اینجاست که چه مصالحی این ویژگی را دارد؟

قاعدتاً این انباری چون در فضای باز نصب میشود لزوماً باید مقاوم در برابر نفوذ باران (ضد آب) باشد، لذا رایج ترین مصالح ساخت کمد و کابینت و ... یعنی چوب ( و یا به اصطلاح امروزی ورقه های MDF ) کارایی ندارد. انباری فلزی نیز به دلایلی ازقبیل  قیمت بالای ورق آهنی، سنگینی، زنگ زدگی حتی در صورت رنگ آمیزی، عدم آب بندی کامل جوشها و ... قابل استفاده نیست و بنابراین تنها راه حل استفاده از مواد پلاستیکی مقاوم می باشد.

بر این اساس شرکت فرتاک پلاست بیستون که مبتکر چندین محصول کاربردی دیگر می باشد، با روش تولید خاصی که مختص تولید قطعات حجیم و تو خالی است، برای اولین بار در جهان اقدام به تولید انباری یکپارچه ای از جنس پلی اتیلن سنگین نموده است که برابر آفتاب مقاوم بوده و به قدری مستحکم می باشد که می توان آن را ضد سرقت به حساب آورد. درب فلزی با رنگ کوره ای این محصول نیز قابلیت نصب دو عدد قفل آویز رایج را دارد. از طرفی طراحی بدنه انباری به گونه ای می باشد که قفسه های از جنس MDF ( که تمامی لبه های آنها با نوار PVC پوشانده شده است) از سه طرف بر روی نشیمنگاه مستحکم آن قرار می گیرد به نحوی که سنگین ترین وسایل را می توان بر روی آن قرار داد.

امید است به کمک این محصول، دغدغه تمامی آپارتمان نشین ها در خصوص انباری مناسب مرتفع گردد.

نمایش بیشتر
نمایش کمتر

چنانچه سوالی و یا نظری دارید ابتدا از بالای سایت اکانت کاربر بسازید و یا وارد اکانت خود شده و اینجا متن را بنویسید.

طراح سایت :گروه مانی